neljapäev, 12. detsember 2019

Minu arvamus programmeerimisest


Mulle meeldis programmeerimine aga vahepeal see tundus natuke igav, me võiksime programmeerida iga kuu umbes 2 korda. Ma arvan, et programmeerimine on informaatika tunnis oluline kuna see puudutab arvutit ja me oleme arvuti tunnis.
Programmerimine on samas raske kui ka kerge kuna on olemas tööd mis on rasked ja on tööd mis on kerged niiet ma ei saa öelda, kas programmeerimine on kerge või raske.
Programmeerimise elukutse on lahe kuna siis inimesed, kes programmeerivad mõtlevad uusi mänge, filme,multikaid jne.
Ma ei usu, et minust saab programmeerija kuna minu jaoks see pole väga huvitav.

Kui mina oleksin programmeerija ma oleksin teinud oma arvuti/telefoni mängu.
Ma oleks teinud mingi õudusemängu, millle nimi oleks "Dead family".
Seal oleks 1 ema, 1 isa  ja 1 õudne tegelane. On ka üks peategelane, kes üritab majast välja pääseda.
Maja kust peategelane välja peab pääsema:
Maja on suur ja seal võivad olla labürindid, majas on 2 korrust ja seal on 42 tuba. Toad võivad olla nii väikesed kui ka suured.
Pildiotsingu big horror house tulemus
https://www.buzzfeed.com/katieheaney/55-signs-your-house-is-haunted
Tegelased:
Ema on väga väike ja ta võib sulle aidata pääseda aga ta räägib väga vaikselt niiet sa pead tähelepanema kõike mida ta ütleb.
Isa on kuri ja ta vahepeal käib su järgi, et sind kuskile kinni panna ja õudsale tegelasele aidata.
Õudse tegelase nimi Vada ja ta on väike poiss kes suri selles majas ja nüüd ta üritab tappa kõiki kes on selles majas.

Mängu protsess:
Mängu saab mängida nii üksinda kui ka kahekesti. Selles mängus sa pead päästma oma ema keldrist, kes sulle vahepeal vihjeid annab ja temaga koos ära pääsema. Kui peategelane pääseb ilma emata siis ta mäng kestab veel metsas. Vada üritab seda poissi kätte saada, Vada kõnnib aga kui ta näeb peategelast ta hakkab jooksma kiiremini. Vadat saab uinutada 3 minutiks. NB! Mängus võivad olla jumpscared.


1 kommentaar:

  1. Väga hea mänguidee kirjeldus. Loodan et sinu idee ka kunagi ellu viiakse või ise teed teoks.

    VastaKustuta