kolmapäev, 25. september 2019

Esimene postitus

Minu hobi on: korvpall ja laulmine

Korvpall:
Korvpallis käin 7 aastat. Ma olen sellest natuke juba tüdinenud aga käin edasi kuna mulle ikka natuke meeldib. Ma olen käinud mitu korda võistlustel ja saanud häid kohti. Kõige parem tulemus oli siis kui 2 aastat tagasi oli meil Maailma Meistrite võistlus ja saime 2.koha.
Algul ma mängisin endaga noorematega aga praegu mängin endast vanematega(ehk U16). Iga suvi meil on ka suvelaager mis kestab umbes nädal aega. Suvelaagris me teeme erinevaid üritusi, võistleme, jookseme, mängime korvpalli jne.

Laulmine:
Laulmas käin 3 aastat lastekooris. Käisin üks aasta ka laulupeol aga ma väga ei mäleta kuidas see toimus kuna käisin seal 3 aastat tagasi. Ma tulin lastekoori 4.klassis ja olin 2 aastat lastekooris. 6.klassis ma tulin lastekoorist ära kuna ma ei jõudnud muidu mitte kuidagi trenni aga praegu (7.klassis) tulin tagasi. 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar